Directe DIGITALE levering van games, abonnementen en gift cards

Je digitale bestelling DIRECT op je scherm EN in je mailbox!

7 dagen per week, 24 uur per dag!

Alle digitale bestellingen worden GRATIS verzonden!

Webwinkel met beveiligde internetverbinding en webshop keurmerk!

vertrouwd adres sinds 2010

Foutmeldingen

Algemeen

1. Je code is mogelijk in je map ongewenste e-mail terecht gekomen.
Als je betaling is afgerond dan wordt je bestelling altijd direct, volledig automatisch door ons systeem uitgeleverd. Je ontvangt dus de code direct op het scherm van je computer, laptop of je smartphone en binnen enkele seconden in je mailbox. Heb je na enige minuten nog niets ontvangen? Kijk dan even in je map "ongewenste mail". Het is dan vrijwel zeker dat de e-mail met je bestelde code hierin is terecht gekomen.

2. Sommige e-mail providers zijn soms wat langzamer of tijdelijk overbelast.
Bij sommige e-mail providers kan het voorkomen, dat het wat meer tijd in beslag neemt. Dit kan bijvoorbeeld ook komen omdat soms de mailservers onze e-mail met jouw bestelling als spam zien ( wat natuurlijk niet het geval is ). Heb je na enige minuten nog steeds niets ontvangen? Kijk dan even in je map "ongewenste mail". Het is dan vrijwel zeker dat de e-mail met je code dan hierin is terecht gekomen.

2. Verkeerd e-mail adres ingevuld?
Kijk nog even of je wel het juiste e-mail adres hebt ingevuld. Af en toe is een verkeerd ingevuld e-mail adres de oorzaak van de storing.
Heb je inderdaad per ongeluk inderdaad een verkeerd e-mail adres ingevuld? Stuur dan even een mailtje naar onze Klantenservice. Wij zoeken de code voor je op en sturen je deze nogmaals toe.

3. Je postvak zit misschien vol.
Controleer even of je postvak niet vol zit. Als dit wel het geval is, maak deze dan snel leeg. Je zult zien dat je bestelling dan binnen enkele minuten binnenkomt rollen.

4. Je gekozen betaalmethode zorgt voor vertraging.
Bij sommige betaalmethoden duurt het wat langer voordat je de e-mail met je bestelling ontvangt. Op onze Informatiepagina vind je alles over onze betaalmethoden en de daarbij behorende levertijden.

5. Geen oplossing voor je probleem gevonden?
Bieden bovenstaande suggesties geen oplossing voor je probleem en heb je dus nog steeds geen code ontvangen? Geen paniek! Neem even contact op met onze Klantenservice en wij zoeken het voor je uit. Vergeet alsjeblieft niet je ordernummer te vermelden. Deze kun je terug vinden op je bankafschrift.

Nintendo

PlayStation

PlayStation Foutmeldingen en Status Codes

Xbox

Xbox Foutmelding en Status codes