Directe DIGITALE levering van games, abonnementen en gift cards

Je digitale bestelling DIRECT op je scherm EN in je mailbox!

7 dagen per week, 24 uur per dag!

Alle digitale bestellingen worden GRATIS verzonden!

Webwinkel met beveiligde internetverbinding en webshop keurmerk!

vertrouwd adres sinds 2010

FAQ

Mijn code werkt niet. Heb ik een verkeerde code opgestuurd gekregen?

De kans dat de digitale code de oorzaak is van de storing, is volledig uitgesloten. Onze codes worden namelijk rechtstreeks door onze distributeurs digitaal aan GamesDirect® geleverd en kunnen geen fouten bevatten. 
- Probeer, als dat mogelijk is, altijd je code te activeren via een PC of Tablet. Dit voorkomt veel foutmeldingen.
- Controleer daarom altijd nauwkeurig of je de code goed hebt overgenomen. Mocht je er toch zeker van zijn dat er iets niet klopt, mail ons dan even via onze Contactpagina met de volgende gegevens:

  • Je naam.
  • Datum van de aankoop.
  • De code die je hebt ontvangen.
  • Met welk e-mail adres je hebt besteld.

Ik heb zojuist betaald maar nog steeds mijn code niet ontvangen. Hoe kan dat?

1. Na je betaling met b.v. iDeal wordt de digitale activatie code DIRECT, geheel automatisch door onze webwinkel uitgeleverd. Je ontvangt de digitale code direct op het beeldscherm van je computer, tablet of je smartphone en vrijwel gelijktijdig in je mailbox. Bij enkele betaalmethoden duurt het wat langer voordat je de code ontvangt. Op onze Informatiepagina vind je alles over onze betaalmethoden en de daarbij behorende levertijden.

2. Het kan voorkomen dat bij sommige mail accounts het soms wat langer duurt voordat je je digitale code ontvangt. Dit kan komen, omdat in enkele gevallen de mailservers onze e-mail met de digitale code als spam zien ( wat uiteraard niet het geval is ). Heb je na een paar minuten nog steeds niets ontvangen? Geen nood; kijk dan even in je map "ongewenste mail". Het is dan vrijwel zeker dat de e-mail met je digitale code in deze map is terecht gekomen.

3. Kijk even of je postvak niet vol zit. Dit kan de oorzaak zijn dat onze e-mail met de code je postvak niet kan bereiken.

4. Controleer voor alle zekerheid of je het juiste e-mail adres hebt gebruikt. Het komt soms voor dat een onjuist e-mail adres de oorzaak van de storing is.

5. Het is in heel zeldzame gevallen mogelijk dat de code niet op voorraad is. Dit wordt dan altijd heel duidelijk automatisch aangegeven door onze webwinkel. Als je de code dan toch besteld wordt deze geheel automatisch door ons systeem nageleverd zodra deze weer op voorraad komt. 
Heb je per ongeluk een product besteld welke niet op voorradig was. Dan kun je je bestelling zonder problemen annuleren. Stuur even binnen 14 dagen een bericht via onze Contactpagina en wij verwijderen je bestelling uit onze order-adminstratie en storten het aankoopbedrag middels onze Payment Provider Mollie terug op je rekening.

Zijn de digitale codes die jullie verkopen eigenlijk wel legaal?

GamesDirect® is officieel wederverkoper van alle merken en typen Games, Abonnementen, Gift Cards, In -Game Currencies etc. welke aangeboden worden in onze webwinkel en levert uitsluitend originele digitale codes ( sinds 2009 ).

Hoe kom ik te weten of jullie wel volledig betrouwbaar zijn?

  • GamesDirect® staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 71875549 ( Warnaar Trading B.V. ).
  • De Algemene Leveringsvoorwaarden van GamesDirect® zijn tot stand gekomen in samenwerking met de Consumentenbond en de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
  • GamesDirect® is een webwinkel met een Sectigo / Comodo EV SSL certificaat ( zie groene adres balk ] Een houder van een EV-certificaat voldoet aan uitgebreide eisen omtrent identiteitscontrole.
  • GamesDirect® is in het bezit van het Webshop Keurmerk.
  • Je kun op de logo's hieronder klikken voor nog meer informatie.


Heb ik wel garantie op de codes die jullie verkopen?

Alle digitale codes van onze Games, Game Cards, Abonnementen, Gift Cards, in-Game tegoeden etc., zijn volledig legaal en je hebt onbeperket garantie op een perfect werkende code.

Hebben jullie een klantenservice en hoe kan ik die bereiken?

Jazeker. Je kunt onze klantenservice 24/7 bereiken via e-mail. Je kunt ons het beste ( en veiligste ) mailen via onze Contactpagina.

Hoe komt het eigenlijk dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn?

GamesDirect® geeft er de voorkeur aan om middels onze Klantenservice alleen per e-mail onze klanten van service te voorzien. In de alledaagse praktijk bleek dit namelijk veel gemakkelijker en effectiever dan hulp te bieden per telefoon. Op deze manier heeft onze klantenservice alle benodigde gegevens meteen voor handen en kunnen zij onmiddelijk aan het werk om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden of om eventuele problemen of een technische storing voor je op te lossen.

Hebben jullie alle digitale artikelen altijd op voorraad?

De tijd ligt achter ons dat een digitaal artikel soms wel en soms niet op voorraad was. Je kunt er vandaag de dag dus vanuit gaan dat alle digitale artikelen vrijwel altijd ruim op voorraad aanwezig zijn.

Hoe worden mijn bestelling geleverd?

Je ontvangt je bestelling Direct op het scherm van je computer, tablet of je smartphone en binnen enkele seconden in je Mailbox! 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar! Voor bestellingen die je afrekent met 'Overboeking' of 'Belfius' gelden andere levertijden. Ga voor meer in

Ik zie dat ik bij jullie geen extra kosten betaal bovenop de waarde van de Gift Cards en in -Game tegoeden. Klopt dat?

Ja dat klopt. WIj vinden het wel zo eerlijk dat je voor iedere Gift Card of in -Game Currencie uit het assortiment van GamesDirect®, gewoon het bedrag moet afrekenen dat vermeld staat op de Card. Of het nu gaat om een groot of een klein bedrag, dat maakt volgens ons niets uit.

Moet ik bij jullie transactiekosten betalen?

Als je betaald met de betaalmethoden iDeal, Overboeking, Bancontact / Mister Cash, KBC / CBC Betaalknop of Belfius Direct Net worden alle transactiekosten geheel voor rekening genomen door GamesDirect® Deze manieren van betalen is daarom voor alle klanten van GamesDirect® helemaal GRATIS. 

Hoe activeer ik de code?

Instructies voor het inwisselen van de digitale codes, kun je vinden op de pagina Handleidingen van GamesDirect®

Hoe kan ik bij GamesDirect® betalen?

Bij GamesDirect® kun je heel eenvoudig en veilig betalen. Als je het product van je keuze in je winkelmandje hebt gedaan, klik je op de knop afrekenen. Vervolgens selecteer je één van de van de vijf betaalmethoden ( iDeal, Bancontant / Mister Cash, KBC / CBC betaalknop, Belfius Direct Net en Overboeking  ) en je volgt eenvoudig de instructies op je scherm. Al je vertrouwelijke gegevens worden tijdens het betaalproces via een zogenaamde HTTPS-verbinding versleuteld verstuurd. GamesDirect® is tevens in het bezit van een Sectigo / Comodo EV SSL certificaat.

Mijn code werkt niet. Heb ik een verkeerde code opgestuurd gekregen?

De kans dat de digitale code de oorzaak is van de storing, is volledig uitgesloten. Onze codes worden namelijk, in vrijwel alle vevallen, rechtstreeks door onze distributeurs digitaal aan GamesDirect® geleverd en kunnen geen fouten bevatten. Controleer daarom altijd eerst of je de code goed hebt overgenomen. Mocht je er toch zeker van zijn dat er iets niet klopt, mail ons dan even via onze Contactpagina met de volgende gegevens:

  • Je naam.
  • Datum van de aankoop.
  • De code die je hebt ontvangen.
  • Met welk e-mail adres je hebt besteld.