Je digitale bestelling DIRECT op je scherm EN in je mailbox!
7 dagen per week, 24 uur per dag!
Alle digitale bestellingen worden GRATIS verzonden!
Webwinkel met beveiligde internetverbinding en webshop keurmerk!
Directe 24/7 levering van Digitale Codes
GamesDirect® is sinds 2009 een echte specialist in de online levering van digitale activatie codes van diverse Games, Game Cards, Abonnementen, Gift Cards en in-Game tegoeden. Je ontvangt DIRECT na afronding van je betaling, je digitale code op het scherm van je computer, tablet of je smartphone en vrijwel gelijktijdig ook nog in je Mailbox. Ga voor meer informatie over hoe je heel gemakkelijk kunt bestellen naar onze pagina Werkwijze.
Digitale artikelen.
Alle digitale codes van onze Games, Game Cards, Abonnementen, Gift Cards en in-Game tegoeden etc., zijn volledig legaal en je hebt onbeperkte garantie op een perfect werkende code.
Fysieke artikelen.
Voor alle fysieke producten geldt de normale fabrieksgarantie. Onze overige garantievoorwaarden kun je vinden op onze pagina Leveringsvoorwaarden.
Digitale bestellingen.
Heb je je bestelling niet ontvangen? Maak je niet ongerust. Uitgebreide informatie kun je vinden in het eerste onderwerp van onze pagina FAQ.
Is je probleem nog niet opgelost? Stuur dan een bericht met je vraag naar onze Contactpagina. Onze klantenservice helpt je dan met de juiste oplossing.
Fysieke bestellingen.
Kijk even goed naar de onderstaande punten.
1. Check je track en trace code
Op de dag van levering ontvang je een e-mail met daarin een "track en trace" code van onze vervoerder, waarmee je je pakket kunt volgen. Kijk even met behulp van deze "track en trace link" of de tijdvakindicatie is aangepast, dat kan soms door extreme drukte gebeuren.
2. Controleer het bezorgadres
Kijk nog even goed of het bezorgadres overeenkomt met het adres dat je hebt ingevuld bij je bestelling. Klopt ook de postcode?
3. Kijk even in je brievenbus
a. Het kan zijn dat je een artikel hebt besteld dat door de brievenbus past. Dus controleer even je brievenbus of het pakje misschien al op die manier bij je is bezorgd.
b. Kijk even of je misschien en "niet thuis-bericht" in je brievenbus hebt liggen. In dat geval is het pakket bij je buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Heel vervelend, maar dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen. Vul binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling het online retourformulier in op onze Retourpagina en wij gaan voor je aan de slag.
Alles over het retour sturen van digitale en fysieke pruducten kun je vinden op onze pagina Retourpagina.
Webshop Keurmerk
Gamesdirect® is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Het Keurmerk is aangesloten bij de Stichting Geschillen Commissie en bied een nakomingsgarantie* ten aanzien van uitspraken van de Stichting Geschillen Commissie. Meer informatie over de stichting Webshop Keurmerk en de nakomingsgarantie vind je Hier.
Sectigo / Comodo EV SSL Certificaat
GamesDirect® is een webwinkel met een Sectigo / Comodo EV SSL certificaat ( zie groene adres balk ] Een EV-certificaat voldoet aan uitgebreide eisen omtrent identiteitscontrole. Daarom is ons bedrijf uitbreid gescreend en gecertificeerd als een veilig en betrouwbaar legitiem bedrijf. Ook worden al je vertrouwelijke gegevens tijdens het betaalproces versleuteld verzonden via een beveiligde HTTPS-verbinding.
Samenwerking Consumentenbond en Nederlandse Thuiswinkelorganisatie (NTO)
De door Gamesdirect® gehanteerde Algemene Leveringsvoorwaarden zijn tot stand gekomen in samenwerking met de stichting Webshop Keurmerk, de Consumentenbond en de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (NTO).
Klantentevredenheid is voor ons heel belangrijk. Gaat er toch iets niet goed of ben je niet helemaal tevreden? Stuur dan even een berichtje naar onze Klantenservice. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zorgen er vervolgens voor dat je probleem binnen 14 dagen wordt opgelost. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Ben je niet tevreden met de door ons geboden oplossing? Neem dan contact op met de Stichting Webshop Keurmerk afdeling bemiddeling. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan ben je vrij om de klacht te deponeren via het Europese ODR platform.
Contactpagina
Onze klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar, bereikbaar via e-mail. Je kunt onze klantenservice bereiken via onze Contactpagina.
Telefonische bereikbaarheid
GamesDirect® geeft er de voorkeur aan om middels onze Klantenservice alleen per e-mail onze klanten van service te voorzien. In de alledaagse praktijk bleek dit namelijk veel gemakkelijker en effectiever dan hulp te bieden per telefoon. Op deze manier heeft onze klantenservice alle benodigde gegevens meteen voor handen en kunnen zij onmiddelijk aan het werk om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden of om eventuele problemen of een technische storing voor je op te lossen.
Algemene Bedrijfsinformatie
GamesDirect® - Warnaar Trading B.V.
Binnendelta 10J
1261WZ Blaricum, Nederland
e-mail: info@gamesdirect.nl voor Nederlandse klanten
e-mail: info@gamesdirect.be voor Belgische klanten
Kamer van Koophandel nr: 71875549
BTW nr: NL 8588.83.855.B01